ПН-ПТ: 9:00 - 18:00

СБ: 9:00 - 15:00

UA RU

Оплата и доставка

Доставка

Перевезення виробів зі скляними елементами вимагає особливих умов перевезення. На спеціалізованому транспорті компанії здійснюється доставка всіх товарів по Харкову і Харківській області.

Доставка власним транспортом здійснюється по Харкову і Харківській області на адресу клієнта (вартість послуги доставки уточнюйте у менеджера). Звертаємо увагу, що розвантаження / навантаження і занос на поверх не входить в послугу доставки.

особливості доставки

за 2 доби до відправлення товару співробітник компанії зв'язуеться із замовником і повідомляє дату і час прибуття замовлення.

Перенести поставку на інший день можливо тільки за умови узгодження з менеджером і оплати додатково доставки.

При поставці товару і перевірка загального стану товару, що замовляється клієнт зобов'язаний підписати акт-прийому передачі. Перед підписанням акту прийому-передачі клієнт зобов'язаний перевірити товар на:

Кількість одержуваного товару Повну комплектацію (козирки, відливи, підвіконня, заглушки, москітні сітки, їх кріплення).

Цілісність (наявність склопакетів, відсутність механічних пошкоджень, подряпин, дефектів пластикового вікна).

Комплектація фурнітури (накладки на петлі декоративні, ручка, гвинти до неї, ковпачки водовідливні).

Отримання товару фіксується клієнтом в обов'язковому порядку актом- прийому передачі товара.При виявленні будь-якого типу зауважень - вони повинні зафіксовані в акті-приймання передачі.

Замовлення доставки власним спеціальним транспортом сприяє дбайливому транспортуванню і прибуттю в обумовлені терміни.

Самовивіз зі складу здійснюється зі скаду в м. Харків, вул. Біологічна 7 (066) 987-22-20   (067) 572-00-01

Офис

Адрес

Телефон

Балаклея-1

м.Балаклія,пл.Ростовцева,5

(05749)5-19-13, (050)024-60-10

Балаклея-2

м.Балаклія,пл.Казмірука,2

(05749)2-90-73, (095)800-55-54

Змиев

м.Зміїв,вул.Адміністративна,4

(05747)3-42-10, (095)144-44-74

Донец

смт.Донець,вул.Центральна,38

(05749)9-32-40, (095)721-62-10

Слобожанский

смт.Слобожанське,вул.Сергія Закори,11

(05747)5-40-04, (099)522-47-97

Купянск-1

м.Куп'янськ,вул.1 Травня,10

(05742)5-74-14, (095) 501 04 04

Купянск-2

м.Куп'янськ,пл.Центральна,16

(05742)2-22-72, (095) 557 05 05

Повернення:

Підставою для повернення є наявність виявлення пошкоджень до підписання акту прийому - передачі.

При виявленні заводського браку проводиться обмін на новий виріб або заміна елемента.

Самовивіз зі складу здійснюється зі скаду в м. Харків, вул. біологічна 7

м. Балаклея

м.Куп'янськ

м Зміїв

сел. Донець

сел. Слобожанський

повернення:

Підставою для повернення є наявність виявлення пошкоджень до підписання акту прийому - передачі.

При виявленні заводського браку проводиться обмін на новий виріб або заміна елемента.

ОПЛАТА

Оплата замовлення відбувається за фактом оформлення замовлення в 100% від вартості замовлення

готівковий спосіб оплати

оплата готівкою проводиться при оформленні замовлення і доставку самовивозом з представництва компанії, кур'єром, або іншим способом. Після оплати представник компанії зобов'язаний видати Вам товарний чек. Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

безготівковий спосіб оплати для фізичних осіб

Оплата для фізичних осіб проводитися за допомогою рахунок фактури, яку видає Вам наш менеджер при оформлення замовлення. Рахунок фактура відправляється замовнику на електронну пошту, якщо її немає, тоді менеджер відправить всі реквізити за допомогою смс на Ваш мобільний телефон. Оплата проводиться в національній валюті. Термін дії рахунку-фактури вказано в документі. Що отримати товар, оплачений за допомогою платіжних карт, може той клієнт, на якого оформлений замовлення. При отримання товару замовник повинен мати при собі паспорт.

безготівковий спосіб оплати для юридичних осіб

Оплата за безготівковим розрахунком для юридичних осіб здійснюється після розміщення замовлення на підставі рахунку-фактури, яку менеджер висилає на електронну пошту або смс ,. Оплата рахунку-фактури може бути проведена в будь-якому відділення банку або зі свого розрахункового рахунку фірми або організації. Для юридичних осіб пакет ми надаємо пакет необхідних документів разом з товаром (рахунок, видаткова накладна, договір, паспорт виробів і сертифікат якості).

Ми надаємо можливість придбати наші вироби в розстрочку від УкрСиббанк / Альфа банку, а також провести «оплату частинами» від Приватбанк. Більш детальні умови по умови щодо термінів і умов надання -надає менеджер.

Для отримання детальної інформації та консультації по способам оплати - звертайтеся безпосередньо до наших менеджерів.